Про автора


 Презентація вчителя початкових класів


Своє майбутнє я плекала як дитя
Важку стежину в долі прокладала.
І в мріях споглядала майбуття
Прийшла пора - я вчителькою стала.

Я - Вчитель!

Я можу все: танцювати, співати і можу бути трішечки чарівницею.

Я - вихователь.

Я можу зібрати в шкільну родину і діточок, і батьків. Зігрію їх своїм серцем і зрозумію кожного.

Я - особистість.

Я завжди намагаюсь зрозуіти дитячі проблеми та подолати їх.


Працюю над проблемою "Особливості застосування інтерактивних технологій навчання на уроках літературного читання в початковій школі."
              Усю роботу спрямовую на розв'язання цікавої, надзвичайно актуальної педагогічної проблеми, бо віння свідомо, правильно, виразно і швидко читати- то надійна основа успішного навчання.
               Поряд із традиційними формами навчання постійно використовую й інтерактивні: "Карусель", "Передбачення", "Навчаючи-вчуся", "Мозковий штурм", "Інтерв'ю", "Стоп! Вперед!", "Трихвилинне есе", метод "Прес", "Дерево рішень". Це сприяє тому, що пізнавальна діяльність учня стає активною, зростає рівень самостійності й відповідальності за майбутній позитивний результат.
                  Для стимулювання творчих здібностей використовую такі види завдань: словесне малювання, складання прислів'їв, приказок, загадок. Для розвитку фантазіїї використовую кросворди, шаради, анаграми, вікторини, літературні ігри.
                   На своїх уроках навчаю дітей  логічно мислити, аналізувати, зіставляти, порівнювати, творити, оволодівати правилами усного та писемного мовлення, дбаю про їх інтелектуальний розвиток. Уроки будую так, щоб діти відчували себе дослідниками.
                    Свої роздуми по організації уроків читання, по проблемі виклала в книжці "Скринька народної мудрості".




Немає коментарів:

Дописати коментар